21.05.19 | zakupy, zakupy…

W tym miesiącu troszeczkę poszaleliśmy. Zakupiliśmy coś, co całkowicie nie mieściło się w naszych planach. Jasne. Od ponad roku rozmawialiśmy o tym z Myszką, że dobrze byłoby go kupić. Nigdy jednak nie sprecyzowaliśmy KIEDY.

No i jest. Dysk zewnętrzny WD ELEMENTS SE 1TB. Z racji, iż dyski ostatnimi czasy poszły cenowo mocno w dół, ten model dostałem za 199zł w MediaExpert.

Po co Ci dysk? – zapytacie.

Kopia bezpieczeństwa.

Dla niektórych dokumentów, ale przede wszystkim dla naszych nagrań z kamery!

Nigdy tutaj o tym nie pisałem, ale odziedziczyłem w genach rodzinnych, kręcenie kamerą ciekawszych wydarzeń w życiu. I tak od kilkunastu, a może wręcz kilkudziesięciu [!] lat nasza biblioteka się cały czas powiększa. Z pokolenia na pokolenie. Bowiem pierwsze nagranie sięga 1988 roku!*

Coś czuję, że nagrania będą się sypać jeszcze częściej niż wcześniej. No i będzie łatwiejszy do nich dostęp. W tej chwili mam je tylko w chmurze gogle oraz na dysku PC. Kilkaset GB danych. Nie liczę kilku dysków zewnętrznych porozrzucanych po rodzinie. Tak… Taką kopie ma moja siostra z rodziną, mój brat z rodziną, moi rodzice, a część nagrań pewnie i dalsi krewni.

*Jeszcze przed tym zanim się pojawiłem na świecie. 😅

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started